WpMag

اضافات بلوجر

أخبار

شاهد بالفيديو : الأغنية التي أهداها حماقي لزوجته ليلة زفافهما .. خاص جدا



 
"على فكرة النهاردة أنا ملزم بوعد .....حيكون عيد ميلادى يوم مالقينا بعض .. جايز حلم .. ده جايز حلم .. بس خلاص أنا أسير تأثيره .. رقيقة زى ما أنا عايز فيكى حنان .. أموت أنا من غيره .. جايز حلم .. ده جايز .. أنا كان عمري حاجة.. بقى حاجة تانية ليه.. اتغير بحاله.. لما ظهرتي فيه.. أنا بحبك النهاردة أكثر من كل يوم .. متهيألى لازم نستعجل نقوم .."،
 
كانت هذه هي كلمات الأغنية التي كتبها ولحنها الفنان محمد حماقي بنفسه لإهدائها خصيصا لزوجته نهلة الحجري ليلة زفافهما أمس.

وكان حماقي قد احتفل مساء ليلة أمس الأربعاء بزفافه من نهلة اقيم بفندق "فورسيزون" بجاردن سيتي بالقاهرة، في حفل حضره ما يقرب من 300 من أصدقاء حماقي المقربين وزملائه في الوسط الفني، وأحياه الفنان الكبير عمرو دياب

حماقى سيسافر اليوم الخميس مع زوجته نهلة إلى الولايات المتحدة الأمريكية من أجل قضاء شهر العسل هناك لمدة ما يقرب من 20 يوماً، ليعود بعدها لمتابعة نشاطه الفنى وتفاصيل ألبومه الجديد.




���������